Guidooh digitaliseert Face2face


Face2face, het onzapbare Out of Home-medium van Guidooh in de sanitaire ruimtes van onder meer bioscopen, restaurants, bars, cafés, concertzalen en luchthavens, gaat digitaal.
De digitale optie Face2ube omvat een affiche en 7-inch scherm, om zo met uw favoriete ‘tube’ uw doelpubliek te amuseren. Een optische sensor detecteert elke bezoeker die in de buurt komt van een face2face-kader en lanceert na 5 seconden het filmpje, dat tot 40 seconden kan duren en eventueel zelfs met geluid afgespeeld kan worden. Het nieuwe systeem zal, dankzij diezelfde sensor, eveneens het aantal views kunnen registreren. Extra audiovisuele impact dus, gedurende 2 weken in meer dan 300 touchpoints die u zelf kan selecteren. Guidooh verwacht de eerste resultaten tegen eindejaar, na afloop van de eerstvolgende campagnes.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


